ANUNŢ IMPORTANT
În perioada 15.03.2024 – 17.03.2024, contestaţiile privind desemnarea președintelui Biroului Electoral Central, a locțiitorului acestuia, precum și a celorlalți judecători formulate în temeiul dispoziţiilor art. 32 alin. (1) din Legea nr. 33/2007 privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Parlamentul European, coroborat cu art. 41 alin. (1) din Legea nr. 115/2015 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, pentru modificarea Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, potrivit calendarului acţiunilor din cuprinsul perioadei electorale la alegerile pentru membrii din România în Parlamentul European din anul 2024 şi la alegerile pentru autorităţile administraţiei publice locale din anul 2024 aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 199/2024, se pot depune:
– la Registratura Secţiei de contencios administrativ şi fiscal a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, cu sediul în B-dul Octavian Goga nr. 2, tronson I, sector 3, Bucureşti, mezanin, Camera nr. 5;
– la adresa de e-mail: scaf@iccj.ro;
– la numărul de fax: +4021.314.76.11.
Programul de funcţionare al Serviciului Registratură va fi următorul:
– vineri, 15.03.2024. după ora 16:00, sâmbătă, 16.03.2024 şi duminică, 17.03.2024, Serviciul Registratură va funcţiona în regim de permanenţă la domiciliu – persoană de contact fiind dl. domnul prim-grefier Stroia Sorin Bogdan, nr. telefon 0765.211.144.