ANUNŢ IMPORTANT – formulare contestaţii Biroul Electoral Central – în perioada18.03.2024 – 08.04.2024

ANUNŢ IMPORTANT

În perioada 18.03.2024 – 08.04.2024, după caz:

    • contestaţiile privind completarea Biroului Electoral Central, formulate în temeiul dispoziţiilor art. 32 alin. (1) din Legea nr. 33/2007 privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Parlamentul European, coroborat cu art. 41 alin. (1) din Legea 115/2015 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, pentru modificarea Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali;
    • contestaţiile împotriva hotărârilor Biroului Electoral Central de admitere/respingere a protocolului de constituire a unei alianţe electorale, formulate în temeiul dispoziţiilor art. 7 alin. (4) şi (5) din Legea nr. 33/2007 privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Parlamentul European;
    • contestaţiile împotriva deciziilor Biroului Electoral Central de admitere/respingere a acordului de desfiinţare a protocolului de constituire a unei alianţe electorale, formulate în temeiul dispoziţiilor art. 7 alin. (4), (5) şi (10) din Legea nr. 33/2007 privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Parlamentul European, potrivit calendarului acţiunilor din cuprinsul perioadei electorale la alegerile pentru membrii din România în Parlamentul European din anul 2024 şi la alegerile pentru autorităţile administraţiei publice locale din anul 2024 aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 199/2024, se pot depune:

– la Registratura Secţiei de contencios administrativ şi fiscal a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, cu sediul în B-dul Octavian Goga nr. 2, tronson I, sector 3, Bucureşti, mezanin, Camera nr. 5;

– la adresa de e-mail: scaf@iccj.ro;

– la numărul de fax: +4021.314.76.11.

În perioada menţionată, programul de funcţionare al Serviciului Registratură se va prelungi în afara programului normal de lucru, după cum urmează:

– în zilele de luni până vineri, între orele 16:00 – 24:00, respectiv în zilele de sâmbătă şi duminică, Serviciul Registratură va funcţiona în regim de permanenţă la domiciliu – persoană de contact fiind dl. domnul prim-grefier Stroia Sorin Bogdan, nr. telefon 0765.211.144.