ANUNŢ IMPORTANT

 În perioada 30 octombrie – 2 noiembrie 2024, contestațiile formulate în temeiul dispoziţiilor Legii nr.208/2015 privind alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Autorității Electorale Permanente, potrivit calendarului acțiunilor din cuprinsul perioadei electorale a alegerilor pentru Senat şi Camera Deputaţilor din anul 2024 aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 1034/2024se pot depune:

– la Registratura Secţiei de contencios administrativ şi fiscal a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, cu sediul în B-dul Octavian Goga nr. 2, tronson I, sector 3, Bucureşti, mezanin, Camera nr. 5;

–  la adresa de e-mailscaf@iccj.ro;

–  la numărul de fax+4021.311.98.78.

Programul de funcționare al Serviciului Registratură va fi următorul:

–  Miercuri, 30.10.2024 – vineri, 01.11.2024 – program prelungit în intervalul orar 8.00 – 24.00, ce va fi asigurat astfel:

      • 08.00 – 16.00 – program la sediul instanței;
      • 16.00 – 24.00 – Serviciul Registratură va funcționa în regim de permanență la domiciliupersoană de contact fiind dl. domnul prim-grefier Stroia Sorin Bogdan, nr. telefon 0765.211.144.;

 

– Sâmbătă, 02.11.2024, Serviciul Registratură va funcționa în regim de permanentă la domiciliu – persoană de contact fiind dl. domnul prim-grefier Stroia Sorin Bogdan, nr. telefon 0765.211.144.