În perioada 3 decembrie – 8 decembrie 2024, contestațiile formulate în temeiul dispoziţiilor Legii nr.208/2015 privind alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Autorității Electorale Permanente, potrivit calendarului acțiunilor din cuprinsul perioadei electorale a alegerilor pentru Senat şi Camera Deputaţilor din anul 2024 aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 1034/2024, se pot depune:
– la Registratura Secţiei de contencios administrativ şi fiscal a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, cu sediul în B-dul Octavian Goga nr. 2, tronson I, sector 3, Bucureşti, mezanin, Camera nr. 5;
– la adresa de e-mail: scaf@iccj.ro;
– la numărul de fax: +4021.311.98.78.
Programul de funcționare al Serviciului Registratură va fi următorul:
– Marți, 03.12.2024 – vineri, 06.12.2024 – program prelungit în intervalul orar 8.00 – 24.00, ce va fi asigurat astfel:
-08.00 – 16.00 – program la sediul instanței;
-16.00 – 24.00 – Serviciul Registratură va funcționa în regim de permanență la domiciliu – persoană de contact fiind domnul prim-grefier Stroia Sorin Bogdan, nr. telefon 0765.211.144.;
-Sâmbătă, 07.12.2024, respectiv duminică, 08.12.2024, Serviciul Registratură va funcționa în regim de permanentă la domiciliu – persoană de contact fiind domnul prim-grefier Stroia Sorin Bogdan, nr. telefon 0765.211.144.