ANUNŢ IMPORTANT
În perioadele 20 februarie 2025 – 15 martie 2025, respectiv 22 martie 2025 – 25 martie 2025, contestațiile formulate în temeiul Legii nr. 370/2004 pentru alegerea Președintelui României, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi a Hotărârii Guvernului nr. 17 din 28 ianuarie 2025, privind aprobarea Programului calendaristic pentru realizarea acțiunilor necesare pentru alegerea Președintelui României din anul 2025, se pot depune:
– la Registratura Secţiei de contencios administrativ şi fiscal a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, cu sediul în B-dul Octavian Goga nr. 2, tronson I, sector 3, Bucureşti, mezanin, Camera nr. 5;
– la adresa de e-mail: scaf@iccj.ro;
– la numărul de fax: +4021.311.98.78.
Programul de funcționare al Serviciului Registratură va fi următorul:
– în zilele de sâmbătă – 22 februarie 2025, 1 martie 2025, 8 martie 2025, 15 martie 2025 şi 22 martie 2025, respectiv duminică – 23 februarie 2025, 2 martie 2025, 9 martie 2025 şi 23 martie 2025 – program de permanență la domiciliu, ce va fi asigurat de domnul prim – grefier Stroia Sorin- Bogdan, care va putea fi contactat la numărul de telefon 0765.211.144;
– în perioadele 20 – 21 februarie 2025, 24 – 28 februarie 2025, 3 – 7 martie 2025, 10 – 14 martie 2025 şi 24 – 25 martie 2025 (luni – vineri) – program prelungit în intervalul orar 8.00 – 24.00, ce va fi asigurat astfel:
- 08.00 – 16.00 – program la sediul instanței – responsabil doamna prim – grefier Raportaru Silvia – Ileana;
- 16.00 – 24.00 – program de permanență la domiciliu – responsabil domnul prim – grefier Stroia Sorin – Bogdan (telefon nr. 0765.211.144) – cu excepţia zilelor în care sunt fixate ședințele de judecată, când permanența se va desfășura, pe durata derulării ședințelor, la sediul Secţiei de contencios administrativ şi fiscal;