Instrucțiuni – transmiterea de mesaje în format electronic

Pagina de internet: www.iccj.ro

informatii e-mail relatii publice 2

În cazul în care mesajele se referă la dosare aflate pe rolul Înaltei Curți de Casație și Justiție sau pentru transmiterea de documente la dosare, vă rugăm să folosiţi exclusiv adresele de e-mail ale registraturilor / arhivelor secţiilor unde se judecă respectivele dosare. Adresele de e-mail ale registraturilor / arhivelor se găsesc în zona denumită Contact.

În cazul în care doriţi obţinerea de informaţii de interes public (în conformitate cu prevederile Legii nr. 544/2001) sau să formulaţi o petiţie (în baza Ordonanţei nr. 27/2002), puteţi să folosiţi Formularul de contact.

Instrucţiuni referitoare la transmiterea de mesaje în format electronic

prin fax sau e-mail / poştă electronică

Nu se vor lua în considerare mesajele multiple şi cele cu caracter obscen, defăimător, xenofob, rasial, care instigă la violență ori fapte antisociale, care lezează bunele moravuri etc.

Pentru a uşura procesarea mesajelor primite de la dumneavoastră, vă rugăm să nu transmiteţi mesaje multiple.

Pentru cererile sau solicitările cu caracter de urgență, vă rugăm să luaţi în considerare următoarele:

  • pentru retransmiterea şi procesarea informaţiilor ori documentelor transmise de dumneavoastră este nevoie de timp;
  • activităţile instanţei se desfăsoară de luni până vineri, între orele 8 00 - 16 00;
  • programul arhivelor este prevăzut în zona denumită Contact;
  • în perioada vacanţelor şi a sărbătorilor, programul arhivelor este modificat / redus; modificările se găsesc în pagina Contact sau în zona cu noutăţi din Pagina de început.

În cazul în care informaţiile transmise se referă la un dosar aflat pe rolul Înaltei Curți de Casație și Justiție, vă recomandăm să transmiteţi informaţiile dumneavoastră de îndată, cel mai târziu înainte de data începerii şedinţei de judecată.