Informaţii de interes public prevăzute de art. 5 alin. (1) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare
- actele normative care reglementează organizarea Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie:
- structura organizatorică și de personal;
- programul de funcționare:
-
-
-
- Programul de funcţionare al Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie începe, de regulă, la ora 8 00 şi se termină la ora 16 00;
- Şedinţele de judecată încep, de regulă, la ora 9 00;
- Arhivele Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie sunt deschise zilnic pentru public între orele 10 00 - 14 00 - în cazul Secţiei I civile, Secţiei a II-a civile, Secţiei penale şi Completurilor de 5 judecători;
- Arhiva și registratura Secției de contencios administrativ și fiscal sunt deschise zilnic pentru public între orele 8 30 - 12 30;
- În perioada vacanțelor, arhivele funcționează după un orar special. Pentru mai multe informații, consultați pagina Contact din meniul principal sau Moduri de contact din cadrul meniului fiecărei secții;
-
-
-
- sursele financiare, bugetul, bilanțul contabil, achiziții publice și alte informații financiar-contabile;
- documente de interes public:
-
-
-
- raportul periodic de activitate;
- registrele din arhivele Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie;
- listele şedinţelor de judecată;
- declaraţiile de avere şi interese ale personalului Înaltei Curți de Casație și Justiție;
- deciziile pronunţate de către Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (jurisprudenţă);
- publicațiile Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie:
-
-
-
- documente produse și/sau gestionate:
-
-
-
-
- documente comune activităţii instituţiilor bugetare:
-
- acte financiar contabile;
- acte specifice activităţii de resurse umane;
- acte rezultând din activitatea administrativă a instanței;
-
- documente specifice activităţii Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie:
-
- registrele de evidenţă a cauzelor aflate în arhivele secţiilor Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie;
- condicile de şedinţă;
- listele de şedinţă;
- mapele cu deciziile pronunţate în cauzele soluţionate de Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie;
- dosarele de strămutare civilă sau penală soluţionate de Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie;
- documentele statistice ale cauzelor înregistrate şi soluţionate de Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie;
- publicațiile Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie.
-
- documente comune activităţii instituţiilor bugetare:
-
-
-